Jak dodać zawartość w Adobe Muse?

Kontynuacja poradnika Adobe Muse. W tym artykule dowiesz się w jaki sposób dodać zawartość do naszej strony. Oczywiście program Muse jest rozbudowany i możesz wszystkie
elementy tworzyć sam od podstaw, jednak ja pokaże Ci jak umieszczać już gotowe elementy wykonane w programie Photoshop.


A więc otwieramy nasz projekt ze stroną internetową w Muse i zaczynamy od dodania elementów poprzez File - Place lub CTRL+D

W oknie, które się pojawi wybierz elementy, które Cię interesują. Kliknij otwórz. Klikając lewym przyciskiem myszki w dowolnym miejscu na naszej stronie pojawiają się zaznaczone wcześniej elementy.
Rozmieść je w dowolnym miejscu, a za chwilę je ułożymy w odpowiedni sposób, jak w projekcie, który sobie wcześniej przygotowałeś.

Dzięki liniom pomocniczym możesz w łatwy sposób ułożyć wszystkie elementy.

Jak widzisz wszystko już ładnie wygląda. 
Teraz za pomocą narzędzia "TEKST" możesz dodać tekst, który ma pojawić się na stronie.

Jak widzisz wszystko już mamy gotowe i na tym kończymy naszą pracę. 

W następnym artykule dowiesz się jak dodać linki do naszej strony.

Zapraszam do obejrzenia filmu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz