Jak dodać linki do artykułów w Adobe Muse?

Bardzo prosto można dodać link do artykułów w programie Adobe Muse. Jak zacząć?

Otwórz swój dokument w programie i przejdź do strony, na której chcesz żeby było menu, dzięki któremu użytkownik będzie mógł sobie przewijać artykuły.

Następnym krokiem jest dodanie artykułów na naszej stronie.
Jeśli masz już wszystkie artykuły dodane na stronie, to przejdź do górnego menu i wybierz ikonę z kotwicą.
Teraz widzisz, że kursor myszki zmienił się. Następnie kliknij gdzieś na stronie lewym przyciskiem myszki, co spowoduje dodanie kotwicy, która będzie przewijać stronę do odpowiedniego artykułu. Po kliknięciu pojawi się okno gdzie należy wpisać dowolny tekst, który później będzie tworzył link do danego artykułu.

Dodaj kotwicę do każdego artykułu, a następnie wpisz odpowiedni tekst.
Teraz należy dodać link do przycisku. Zaznacz tekst, który ma być przyciskiem i przejdź do górnego menu gdzie jest Hyperlink. Wybierz odpowiedni link dla danego artykułu.

Zrób tak z każdym przyciskiem i przetestuj stronę za pomocą opcji PREVIEW.
Zapraszam do oglądania filmu.

2 komentarze:

  1. Zaczęłam się właśnie bawić w Adobe Muse i próbuje od jakiegoś czasu ogarnąć jak zalinkować menu, aby odpowiadało danej stronie. Próbuję i próbuję, ale nie idzie. Wiesz jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń